Sunday, July 25th, 2021

Sukces w mediach elektronicznych

Trudno wypowiadać się dzisiaj o jakiejkolwiek firmie, która nie posiada własnej strony internetowej ani nie dba o wizerunek w sieci. Tylko i wyłącznie poważne traktowanie młodych klientów i potencjalnych konsumentów online jest gwarantem odpowiedniego podejścia rynku do własnej marki. Jeśli ktoś chce dzisiaj w mgnieniu oka dowiedzieć się o najlepszych usługach fryzjerskich w okolicy, sprawdza to w Internecie i brak jakiejkolwiek wzmianki o salonie w wynikach wyszukiwarki internetowej raczej skazuje go na porażkę. Coraz częściej mówi się o tym, że brak wirtualnej tożsamości jest równy z nieistnieniem w rzeczywistości. Oczywiście jest to hiperbolizacja, ale odpowiednio ukazująca wzrost znaczenia Internetu w stratyfikacji społecznej. Tak samo jest w świecie biznesu – firmy duże i zatrudniające setki pracowników nie mogą pozwolić sobie ani przez chwilę na zaniedbanie swojej wirtualnej witryny. Dla nowoczesnych klientów archaiczna strona producenta czy usługodawcy to najlepszy dowód na to, że jego sposób zarządzania oraz produkcja także są archaiczne i niewarte większych pieniędzy. Opakowanie w sklepie spożywczym często sprawia, że ludzie wybierają jednego dostawcę przed innym i podobnie jest niestety w świecie sieci, gdzie także zmysł wzroku i estetyka potrafią przyćmić racjonalny osąd.

Znalazłeś się tutaj dzięki współpracy z poniższym serwisem:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *